پزشکی و سلامت

  • ۰
  • ۰

دانـلود آهنگ نو شروین به نام با من باش

Download New Music By Shervin Called Ba Man Bash

ترانه سرا: ساسی مانکن موزیک ساز: ساسی مانکن
تنظیم کننده: آرش عابدی



-----------------
دانـلود موسیقی با کیفیت 320
DOWNLOAD
دریافت موسیقی با کیفیت 128
DOWNLOAD
-----------------

متن آهنگ ساسی مانکن به نام با من باش
****************************
با من باش …
حس ت جهان مه مگه جهان از این بهتر میشه
اون هر لحظه میخنده من قلبم عاشقتر میشه
من با تو همرامو چقد بهتر ه این روزا حالم
من دیوونم تو میدونی دیوونه وار رفیق دارم
با من باش با من باش بی تو جهان م یه چیزی کم داشت
تا دید من داغونم منو آرومم کرد با حرفاش
با من باش با من باش بی تو جهان م یه چیزی کم داشت
تا دید من داغونم منو آرومم کرد با حرفاش

عشق من می خوامت می دونی تا چه حد
می دونی که چقد می دونی که همش یاد تو می افته دلم
تو اصلا هیچی نمی دونی از حال دلم بدون سخته روزام نخواه که برم
خیالت تخت عاشقتم
با من باش با من باش بی تو جهان م یه چیزی کم داشت
تا دید من داغونم منو آرومم کرد با حرفاش
با من باش با من باش بی تو جهان م یه چیزی کم داشت
تا دید من داغونم منو آرومم کرد با حرفاش
****************************

  • ۹۵/۰۵/۱۶
  • امید جهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی