پزشکی و سلامت

  • ۰
  • ۰

دانـلود موزیک جدید علی پیشتاز، سمیر به نام با تو

Download New Music By Ali Pishtaz، Samir Called Ba To

ترانه سرا: علی پیشتاز, سمیر موزیک ساز: سمیر
تنظیم کننده: مانی قربانی



-----------------
دریافت موسیقی با کیفیت 320
DOWNLOAD
دانـلود آهنگ با کیفیت 128
DOWNLOAD
-----------------

متن موسیقی علی پیشتاز, سمیر به نام با تو
****************************
بذار عشقت تو قلبم جاشه آروم میگیره با تو باشه
کنارت هر سختی آسونه نرو نذار دلم تنهاشه
بی تو داغونه بی تو بیماره هر نفسم به تو بستگی داره
تو نباشی دلم از تمام بیزازه آخه به چشـم ات وابستگی داره
با تو روزانه که میره دلم عاشق تر میشه واسه رفتنمون میشه راه بسته تر
بذار باشم من پیشت چند روز دیگه میخوام روزانه به تو بشم وابسته تر
با تو روزانه که میره دلم عاشق تر میشه واسه رفتنمون میشه راه بسته تر
بذار باشم من پیشت چند روز دیگه میخوام روزانه به تو بشم وابسته تر

با تو جهان خیلی سادست بخند که خندت فوق العادست
میخوام بازم بمونیم با هم محاله بکشیم دیگه پا پس
تو هوس میکنی بعد هر از گاهی وقتها منم عاشق همین هوسهات
بگیرم بغلت تو رو آروم که تو گوشم بپیچه نفسات
شادمان م که با تو این عشق روزانه میره جلو میشه تند شیبش
کنارت رفیق دارم جهان رو ی میتابه رومون خورشیدش
ببند چشم اتو ببین عشق تا کجا پیش میره روزانه با تو بهتر از روز قبلیش میره
با تو هـر روز که میره دلم عاشق تر میشه واسه رفتنمون میشه راه بسته تر
بذار باشم من پیشت چند روز دیگه میخوام روزانه به تو بشم وابسته تر
با تو هـر روز که میره دلم عاشق تر میشه واسه رفتنمون میشه راه بسته تر
بذار باشم من پیشت چند روز دیگه میخوام روزانه به تو بشم وابسته تر
خیلی جالبه واسم هـر روز بیشتره حس م بهت
هر چی باشی هه بازم دوباره تکرار ی نمیشی تو بازم که
بغلم کن بازم که من بهتر بغلتو میشناسم
بذار کنارت باشم بهت بیشتر بشه حس م
با تو روزانه که میره دلم عاشق تر میشه واسه رفتنمون میشه راه بسته تر
بذار باشم من پیشت چند روز دیگه میخوام روزانه به تو بشم وابسته تر
با تو هـر روز که میره دلم عاشق تر میشه واسه رفتنمون میشه راه بسته تر
بذار باشم من پیشت چند روز دیگه میخوام روزانه به تو بشم وابسته تر
****************************

  • ۹۵/۰۵/۲۱
  • امید جهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی