پزشکی و سلامت

  • ۰
  • ۰



دانلود آهنگ

ترانه شعر آهنگ بی تو محسن یاحقی

به عشقت عادتم دادی از رفتن منو استرس وندی
خودت زندگیمو ساختی خودت جهان مو سوزوندی
تو با ابرازه رفیق داشتن منو با عشق همسفر کردی
خواستم فقط نشم منو به تنهایی وابسته تر کردی
هر لحظه بی تو سر کردم یه جهان گریه تو چشام اشک نیست دریاست
بی تو جون میکنم ولی نمیمیرم تا اون روزی که عشقمو ازت پس بگیرم

تکست آهنگ بی تو محسن یاحقی

به قلبم عشقتو جایزه دادی به منه تنهایه بی کس تکیه دادی
تا به رفیق داشتنه تو خو گرفتم تو با رفتنت به چشم ام گریه دادی
تو با رفتنت به چشـم ام گریه دادی
نفهمیدم که از لبخند چطور به گریه افتآدم
شروع شد دردم از زمان ی که آسان دل به تو دآدم
از حسی که به من دادی رو لبهام خنده نمیشینه
کسی تا روز مرگ من منو خوشبخت نمیبینه
هر لحظه بی تو سر کردم یه جهان گریه تو چشام اشک نیست دریاست
بی تو جون میکنم ولی نمیمیرم تا اون روزی که عشقمو ازت پس بگیرم
**

  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • امید جهان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی